سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن برتر آموزش زبان فرانسه

1- اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه (محسن هنرمندی)

این برنامه که در حال حاضر فقط برای گوشی های اندروید موجود است واژگان و جملات را همراه با تلفظ شان به زبان فرانسه در اختیارتان قرار می دهد. به کمک برنامه آموزش فرانسه کلمات ابتدایی این زبان را به آسانی فرا بگیرید. این کلمات و اصطلاحات در چهار دسته بندی مختلف به همراه فایل صوتی تلفظ آنها آماده سازی شده اند و شروع خوبی برای یادگیری آموزش زبان فرانسه به شمار می روند.

2- رزتا استون (محبوب ترین در دنیا)

سالهاست که Rosetta Stone یکی از محبوب ترین سیستم های یادگیری زبان است. پیش از این، برای نصب نرم افزار روی رایانه خود نیاز به خرید آن داشتید، اما اکنون می توانید برنامه Rosetta Stone را برای استفاده در تلفن همراه خود دانلود کنید. روزتا استون 24 زبان مختلف را پوشش می دهد و البته فرانسوی یکی از محبوب ترین آنها است.

روشی که این نرم افزار استفاده می کند مبتنی بر غوطه ور شدن در زبان است، به این معنی که از همان ابتدا در معرض مکالمات واقعی قرار می گیرید و به جای اینکه همه چیز را به زبان اول خود ترجمه کنید، باید از غرایز خود برای شروع به یادگیری استفاده کنید. تولید کنندگان این نرم افزار ادعا می کنند که این روش فرایند یادگیری زبان را طبیعی تر و واقعی تر می کند.

برخی از ویژگی های این برنامه عبارتند از: فن آوری تشخیص گفتار و بازخورد برای کار روی تلفظ شما و همچنین بازی ها و سایر چالش ها برای سرگرم نگه داشتن شما در طی فرایند یادگیری.

ادامه مطلب....